1. Szolgáltató
1.1 Szolgáltatói adatok
Szolgáltatás neve: Viola Cottage vendégház és kiegészítő szolgáltatások
Üzemeltető: Szilágyi Dávid
Székhelye: 2141 Csömör, Középhegy u. 22.
Adószám: 90102242-1-33
Bankszámla adatok: 10701094-64153852-51100005
Szolgáltatás címe: 3412 Bogács, Viola utca 1.
Weboldal: https://violacottage.hu
E-mail: violacottageinfo@gmail.com
Telefonszám: +3630/661-4245
2. Általános szabályok
2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” – a továbbiakban: ÁSZF – szabályozza a szolgáltató által 3412 Bogács, Viola 1. szám alatt üzemeltetett Viola Cottage magánszálláshelynek és az ahhoz kapcsolódó, a szolgáltató által nyújtott/közvetített szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
2.2. Jelen ÁSZF nem zárja ki speciális, vagy egyedi megállapodások megkötését utazási irodákkal, utazásközvetítőkkel, utazásszervezőkkel, vagy más olyan személyekkel, akik a szolgáltató szolgáltatásai értékesítése érdekében a együttműködnek. szolgáltatóval hosszabb távon
3. Szerződő felek
3.1. Vendég: A szolgáltató szolgáltatásait megrendelő, igénybe vevő természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, aki az ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek fogadja el. A szolgáltatást megrendelő és/vagy igénybe vevő a továbbiakban: Vendég.
3.2. Szolgáltató: A Viola Cottage szálláshelyszolgáltatást nyújtó Szilágyi Dávid (adószámos magánszemély), továbbiakban: Szolgáltató.
3.3. Szerződő felek: A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak, továbbiakban: Szerződő felek.
4. Szolgáltatás menete, foglalás
4.1. A Vendég a www.violacottage.hu weboldalon lévő foglalási felületen megküldött ajánlatkérésre a Szolgáltató árajánlatot küld. Az árajánlatra történő válasz hiányában a weboldal foglalási naptárában lévő, vendég foglalásából eredően fenntartott dátum 48 órás türelmi idő után törlésre kerül. A vendég által megküldött adattartalomnak megfelelően a szolgáltató előlegszámlát állít ki a szolgáltatási díj értékének 20 %-ra vonatkozóan, melyet e-mailben küld el a Szolgáltató a Vendég által megadott e-mail címre. Amennyiben az előlegszámla kiállításától számított 72 órán belül nem érkezik meg az előlegszámlán feltüntetett összeg 100%-a a megadott számlaszámra, úgy a szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
4.2. A Vendég egy megrendelésben egy időpontra adhat le foglalást. A szolgáltatási szerződés a Vendég által, az előlegszámlán szereplő összeg kiegyenlítésével jön létre és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Ennek értelmében a Vendég elfogadja, hogy az általa lemondott foglalásra, a foglalás érvényesítésekor előzetesen befizetett foglalási összeget a szolgáltató nem téríti vissza Vendég részére.
4.3. A szolgáltatási szerződés a vendég által leadott megrendelés foglalás – szolgáltató elektronikus írásbeli visszaigazolásával és az előleg megfizetésének kiegyenlítésével jön létre, mely alapján a megrendelés – foglalás – írásban létrejött szerződésnek minősül.
4.4. A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés határozott időre szól.
4.5. Ha a Vendég a határozott időtartamom belül, annak lejártát megelőzően úgy dönt, hogy felhagy a szolgáltatás igénybevételével és a jelen feltételekben foglaltak szerint nem mondta le, köteles a szolgáltatás teljes ellenértékét a Szolgáltató részére megfizetni, a Szolgáltató pedig jogosult a szálláshelyet más vendég részére az igénybe nem vett időszakra értékesíteni. A vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott szálláshelyet a szolgáltató szintén jogosult újra értékesíteni.
4.6. A szolgáltatás igénybevételének meghosszabbítására a Vendég kapacitás függvényében jogosult, de csak akkor, ha ehhez a Szolgáltató legkésőbb a határozott időtartam lejártát megelőző napon írásban (e-mailben) hozzájárul, és a szolgáltatás ellenértékét a Vendég előzetesen kiegyenlítette.
4.7. A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a szerződő felek írásba foglalt együttes akaratával lehetséges.
5. Árak
5.1. A szolgáltatás érvényben lévő árai a www.violacottage.hu weboldalon feltüntetett árak. 5.2. A Szolgáltató az árait előzetes bejelentés nélkül bármikor jogosult szabadon megváltoztatni, természetesen ez nem vonatkozik azon árakra, amelyeket a Szerződő fél kérésére adott árajánlatában már megajánlott.
5.3. A Szolgáltató az árak közlésekor megjelöli az árak adótartalmának (Általános Forgalmi Adó 0 Ft, továbbiakban: ÁFA, Idegenforgalmi Adó, továbbiakban: IFA) jogszabály által meghatározott mértékét. A közzétett árak tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az IFA-t, ami a Vendéget az ellenértéken felül terheli, és amelyet a szállásdíjjal együtt köteles megfizetni. A Szolgáltató a jogszabályváltozások miatt keletkezett esetleges többlet terheket előzetes értesítés nélkül is áthárítja a szerződő félre és/vagy Vendégre.
5.4. A Szolgáltató árait kizárólag magyar forintban határozza meg.
5.5. Az aktuális árak, akciók, kedvezmények, csomagajánlatok és egyéb ajánlatok a www.violacottage.hu weboldalon, valamint további social media felületeinken kerülnek meghirdetésre.
6. Fizetés
6.1. A Szolgáltató a megrendelt szolgáltatások teljes összegét, a tartózkodás egészére számítva feltünteti, a Vendég számára e-mailben küldött írásos visszaigazoláson. A Vendég a visszaigazolásban feltüntetett összeg 20 % -át, a foglalást követő 72 órán belül köteles kifizetni banki átutalással. Ellenkező esetben a foglalást automatikusan törlésre kerül, erről a Szolgáltató nem köteles külön értesítést küldeni. A szolgáltatás értékének fennmaradó 80 %-át továbbá az IFA összegét a Vendég érkezéskor a szálláshelyen egyenlíti ki, bankkártyával/ átutalással /készpénzben.
6.2. A fizetés banki átutalással történhet, a visszaigazolásban feltüntetett bankszámla- számra.
6.3. Jelen általános szerződési feltételek Vendég által történő elfogadása a szolgáltatás igénybevételének előfeltétele.
7. Lemondási feltételek
7.1. A Vendég az alábbi feltételekkel állhat el a szolgáltatástól, mondhatja fel a szolgáltatási szerződést (továbbiakban: lemondás). A vendég írásban (e-mail) a foglalását az érkezés előtti 14. napig lemondhatja, ebben az esetben a 20 % foglaló nem jár vissza. 14 napon belüli lemondás esetén a foglalás értékének 100%a fizetendő.
7.2. Lemondás esetén a Szolgáltatónak már előre elutalt szállásdíj 20%-án felüli fennmaradó 80 %-os arányoknak megfelelő pénzösszegről a Szolgáltató számlát állít ki, 15 napos teljesítési határidővel.
8. Szolgáltatói garancia
8.1. Amennyiben a szolgáltató saját hibájából – különösen: túlfoglalás, ideiglenes üzemeltetési problémák – nem tudja biztosítani a megrendelt szolgáltatásokat, köteles a vendéget írásban értesíteni, valamint részére haladéktalanul visszatéríteni a teljes befizetett összeget. Ezen túlmenően Szolgáltató kártérítési kötelezettségét kizárja.
8.2. Szolgáltató a honlapon és egyéb anyagaiban garanciát vállal a szálláshelyre, melyek a következők: 1. Fotó és videó garancia (a szálláshelyről készült képi anyagok garantáltan a szálláshelyről készültek és a valóságot tükrözik), 2. Leírás garancia (a szálláshelyet ismertető szövegek garantáltan a valóságot írják le, azok nem állítanak valótlant, nem tűntetik fel jobb színben a szállást a valóságosnál), 3. Tisztaság garancia (Vendég minden esetben garantáltan tiszta textíliákat és takarított, fertőtlenített helyiségeket vesz át). Amennyiben bármelyik, garanciában foglaltalt kritérium nem teljesül, szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni annak kijavításáról, ha ez nem áll módjában, akkor a szálláshelyet köteles Vendég számára rendelkezésre bocsátani a lefoglalt időre, ezzel együtt aznap visszautalni számára a teljes befizetett részvételi díjat.
9. Szolgáltatás feltételei
9.1. A Vendég a megrendelt és a Szolgáltató által visszaigazolt szálláshelyet az érkezés napján 14.00 órától 20.00 óráig foglalhatja el, és azt az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10 óráig köteles elhagyni. Amennyiben Vendég személyes kulcsátadást igényel, úgy mindenképpen köteles a telefonon előre egyeztetett időpontban késedelem nélkül érkezni. Egyéb esetben Szolgáltató telefonon áll Vendég rendelkezésére. A kulcsátadás ebben az esetben kulcsszéfben történik, amelynek nyitókódját Szolgáltató telefonon és/vagy SMS-ben küldi meg Vendég számára a megadott telefonszámra. Előzetes megállapodás esetén a bejelentkezési és a kijelentkezési időpont módosítható.
9.2. A Vendég a szálláshelyre érkezéskor köteles személyazonosságát igazoló dokumentumokat a Viola Cottage képviselőjének átadni. Amennyiben a kulcsátadás a kulcsszéfben történik és a Viola Cottage képviselője nincs jelen a Vendég érkezésekor, úgy a Vendég köteles a VENDÉGEM alkalmazásban regisztrálni az összes érkező Vendéget. Az előzetes vendég-adat rögzítésről Szolgáltató külön e-mailben küldi meg a szükséges további teendőket.
9.3. A szolgáltató higiéniai okból és az allergiások egyre növekvő számára tekintettel nem teszi lehetővé Vendégei számára a háziállatok elszállásolását, és a Viola Cottage egész területére való behozatalát sem.
9.4. A szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, vagy a szolgáltatás nyújtását megtagadni az alábbi esetekben:
·Ha a vendég nem rendeltetésszerűen használja a vendégházat és azok berendezéseit, valamint a teraszon, a kertben és a közösségi téren elhelyezett kültéri eszközöket, bútorokat. ·Ha a vendég a Viola Cottage házirendjét megszegi és/vagy zavaró magatartást tanúsít és azt egyszeri felszólítás ellenére sem hagyja abba.
·Ha nem a kijelölt helyen dohányzik. A faházban szigorúan Tilos a dohányzás! ·Ha a Viola Cottage alkalmazottjaival vagy vendégeivel kifogásolható módon, durván viselkedik, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan magatartást tanúsít.
·Ha a Vendég inkontinens, vagy önmagát ellátni nem képes, illetve fertőző beteg vagy olyan betegségben szenved, amely zavarja a szomszédok nyugalmát
9.5. A Vendég a Viola Cottage vendégház összes szolgáltatását, a teljes tartózkodási idő alatt saját felelősségére veszi igénybe. A Vendég figyelmetlenségéből, hibájából keletkező károkért, sérülésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Vendég saját maga felel értékei biztonságáért a Viola Cottage teljes területén, a teljes tartózkodási idő alatt, az esetleges anyagi károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. +
10. A vendég jogai
10.1. A szerződés értelmében a vendég jogosultságot szerez az általa kifizetett szolgáltatás igénybe vételére.
10.2. Vendég a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a hozzá írásban, vagy a helyszínen szóban előterjesztett és jegyzőkönyvbe felvett panaszt a panasz beérkezését követő 2 munkanapon belül kivizsgálja és arra a vendégnek érdemi választ ad.
11. A vendég kötelezettségei
11.1. Vendég köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét legkésőbb a szerződésben meghatározott módon és időpontig a szolgáltató részére kiegyenlíteni.
11.2. Vendég köteles a Viola Cottage házirendjét maradéktalanul betartani.
11.3. Vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a szállásadónál és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak lehessenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntetőeljáráshoz szükségesek.
11.4. Amennyiben bármilyen eszköz a tartózkodás alatt meghibásodik, úgy -amennyiben vendég igényli annak javítását vendég köteles azt haladéktalanul jelezni szolgáltató felé és kérni annak javítását, utólagos reklamációt ezzel kapcsolatban szolgáltató nem tud elfogadni.
11.5. A Vendég köteles tudomásul venni, hogy a Szolgáltató vagyon és balesetvédelmi okból zártláncú kamerarendszert üzemeltet a vendégházon kívül (utcafronton és a kert patak felőli oldalán). Az elektronikus megfigyelőrendszer alkalmazásának elsődleges célja az emberi élet, testi épség, személyi szabadság védelme, illetve a vagyonvédelem. A kamerás megfigyelés az emberi méltóság tiszteletben tartása mellett történik, a felvételek a vonatkozó jogszabályi előírások alapján törlésre kerülnek. A Viola Cottage teljes mértékben meg kíván felelni a személyes adatok kezelésére vonatkozó jogszabályi előírásoknak, különösen az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletében foglaltaknak.
11.6. A Vendég köteles a szolgáltatás igénybe vételének befejezésekor, a szálláshelyet gondosan bezárni és a ház kulcsait a kültéri széfbe visszahelyezni. Ennek elmulasztása, illetve a kulcsok elvesztése vagy megsemmisülése esetén a Szolgáltató jogosult kártérítési díjat felszámítani, amelyet a Vendég a távozása után is köteles megfizetni.
12. A vendég kártérítési felelőssége
12.1. A Vendég köteles azokért a Szolgáltató vagy harmadik személy által elszenvedett károkért helytállni, melyeket a Vendég vagy kísérője, illetve ezen személyek bármelyikének felügyelete alá tartozó személy okoz.
12.2. A Vendég kártérítési kötelezettsége akkor is fennáll, ha a károsult kárának megtérítését közvetlenül a szolgáltatótól jogosult követelni.
12.3. Vendég felelősséggel tartozik továbbá a kerékpárok elvesztése/lopása esetén. A kerékpár elvesztése vagy lopása esetén a Vendég köteles ezt a Szolgáltató felé 24 órán belül jelenteni. Vendégnek át kell adnia a kerékpár kulcsait, és a Szolgáltatóval közösen rendőrségi feljelentést kell tennie. Ha a vendég nem, vagy nem időben jelenti a kerékpár elvesztését, vagy nem tudja átadni a kerékpár kulcsait, és a kerékpár nem kerül meg 10 munkanapon belül, Vendég kártérítést fizet, amelynek mértékét jelen szerződés 1. Melléklete tartalmazza. Annak érdekében, hogy megakadályozzák az olyan eseményeket, mint az elvesztés, a lopás és a sérülés, a kerékpárt minden esetben a lánczárral egy rögzített tárgyhoz kell zárni.
12.4. A Vendég vállalja a felelősséget az általa behozott elektromos berendezésekért, és felelős az azok okozta károk megtérítéséért.
12.5. A Vendég köteles azon károkért helytállni, amit a Vendég által nyitva felejtett kapun a telekre betérő vadállatok okoznak, különösen a parkosításban és az épületekben okozott károkra tekintettel.
13. A szolgáltató jogai
13.1. A Szolgáltatónak jogában áll a Vendég által megrendelt és véglegesített, de Vendég által igénybe nem vett szálláshely szolgáltatásra beérkezett 20 % szállásköltség összegének megtartása jelen ÁSZF-ben és Foglalási és Lemondási feltétekben rögzítettek szerint.
13.2. Vagyon és balesetvédelmi okokból a Viola Cottage külső, házon kívüli területei biztonsági kamerákkal (2 db) vannak ellátva. A Vendég, a Viola Cottage egész területére való belépéssel és a területen való tartózkodással hozzájárul, hogy róla felvétel készüljön. A felvételek a hatályos jogszabályoknak megfelelően kerülnek törlésre. A kamerás megfigyelés az emberi méltóság tiszteletben tartása mellett történik, a felvételek a vonatkozó jogszabályi előírások alapján törlésre kerülnek. A Viola Cottage teljes mértékben meg kíván felelni a személyes adatok kezelésére vonatkozó jogszabályi előírásoknak, különösen az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletében foglaltaknak.
13.3. A Szolgáltatónak jogában áll a 8.4 pontjai alatt foglaltak esetén a szálláshely szolgáltatást visszautasítani, megszüntetni.
13.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot a weboldal tartalmának indoklás és értesítés nélküli bármely időpontban történő módosítására vagy kiegészítésére.
14. A szolgáltató kötelezettségei
14.1. A Szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások és szolgáltatás standardok szerint teljesíteni.
14.2. A Szolgáltató köteles a vendég írásos panaszát kivizsgálni, arra a panasz beérkezésétől számított 2 munkanapon belül választ adni és megtenni a szükséges lépéseket a probléma kezelésére.
14.3. A Szolgáltató köteles a Házirendben telefonos elérhetőséget megadni a Vendégnek, az ott tartózkodása alatt esetlegesen felmerült problémák, kérdések kezelése érdekében.
15. A szolgáltató kártérítési felelőssége
15.1. A szolgáltató felelősséget vállal minden olyan a vendéget ért kárért, amely a szállás területén belül, a szolgáltató hibájából következett be.
15.2. A szolgáltató felelőssége nem terjed ki azon káreseményekre, amelyek a szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég, vagy a felügyelete alá tartozók okoztak.
15.3. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a birtokon belül kijelöljön olyan helye(ke)t ahová a vendég nem léphet be. A szolgáltató köteles az ilyen helyeket jól láthatóan megjelölni. A szolgáltató nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek azon helye(ke)n érik a vendéget, vagy a felügyelete alatt állókat, ahová a vendég nem léphet be.
15.4. A szolgáltató esetleges kártérítési felelőssége csak akkor áll fenn, ha azt a Vendég a kár bekövetkezését követően a szükséges adatokkal azonnal jelenti a szolgáltatónál.
15.5. A szolgáltató felelőssége nem terjed ki a szerződő fél csomagjaira és azok tartalmára érkezés és elutazás alkalmával, ki és berakodáskor, továbbá a szálláshelyre és onnan történő szállítás során.(f) A szolgáltató kártérítési felelősségének mértéke a szerződés szerinti napi szállásdíj összegének legfeljebb ötszöröse.
16. Adatvédelem
16.1. A Szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettségének teljesítése során köteles az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően eljárni. Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság felé a törvény szerinti adatszolgáltatást teljesíteni.
16.2. Szolgáltató adatvédelmi Nyilatkozatban teszi közzé honlapján. elveit külön Adatvédelmi
17. Eljáró Bíróság
17.1. A Szolgáltató és Vendég közötti jogviszonyban Magyarország joghatósága és a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
17.2. Valamennyi, a szerződésből eredő vitával kapcsolatban, a Szolgáltató vonatkozásában, érdemben az Egri Járásbíróság jogosult eljárni.
18. Vegyes rendelkezések
18.1. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalú nyilatkozattal módosítani. A módosítás azonban a már létrejött szerződésekre nem hat ki.
18.2. A Szolgáltató minden ésszerű erőfeszítést megtesz annak biztosítására, hogy a weboldalon közölt minden információ pontos legyen a feltöltése időpontjában. Ennek ellenére a Szolgáltató sem kifejezetten, sem ráutaló módon nem vállal felelősséget, illetve szavatosságot a weboldalon keresztül nyújtott információkért, és fenntartja a jogot arra, hogy értesítés nélkül azon bármikor változtatásokat és javításokat hajtson végre, illetve a weboldalt vagy az azon közölt információkat részben vagy egészben megszüntesse.
18.3. A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, továbbított, tárolt, hozzáférhetővé tett, vagy publikált tartalmakért, amelyekhez a Szolgáltató weboldala kapcsolódik, vagy amelyekre a weboldal hivatkozik.
18.4. A Szolgáltató – a vevői, partnerei és egyéb ügyfelei személyére, adataira, a fennálló üzleti kapcsolataira vonatkozó valamennyi információt üzleti titokként kezeli. Az üzleti titokként történő kezelés alól csak az érintett adatszolgáltató adhat felmentést. A Szolgáltató az interneten keresztül hozzá eljuttatott valamennyi adatot ugyanolyan védelemmel kezeli, mintha azokat egyéb úton bocsátották volna rendelkezésére
18.5. Szerzői jog
18.5.1. A Szolgáltató weboldala, az azon található minden képi, hang és szöveges tartalom és azok elrendezése, különösen nevek, logók illetve grafikák, tájékoztatók, elemzések és egyéb információs anyagok bármilyen formában történő felhasználása különösen reprodukálása, átruházása, terjesztése, átdolgozása, vagy tárolása, a személyes használaton túl kizárólag a Szolgáltató kifejezett erre vonatkozó írásos engedélyével lehetséges, lévén, hogy az magántulajdon.
18.5.2. A weboldal teljes tartalma a Szolgáltató tulajdona, illetve rendelkezése alatt áll. 18.5.3. A weboldalra feltöltött vagy Szolgáltatóhoz küldött üzenetek tartalmáért és a benne foglalt információk valóságtartalmáért és pontosságáért egyedül a küldő felel. A weboldal a látogatóknak nyújtott szolgáltatás. A Szolgáltató fenntartja a jogot a weboldal tartalmának indoklás és értesítés nélküli bármely időpontban történő módosítására vagy kiegészítésére. 18.5.4. A Szolgáltató fentiekben részletezett feltételeitől eltérő vagy azokat sértő weboldalhasználat polgári jogi és büntetőjogi következményekkel járhat. A Szolgáltató minden tudomására jutott jogsértéssel szemben fellép.
18.6 Amennyiben a hatályos jogszabályok szerint a jogi nyilatkozat bármely feltétele érvénytelennek minősülne, az nem érinti a többi feltétel érvényességét.
Eszközök, berendezések Vendég hibájából történő, azaz szakszerűtlen és/vagy nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodás/rongálódása esetén, amennyiben a hiba javítható, úgy Vendég köteles a javítási költségeket megtéríteni Szolgáltató számára. Javítási költségeket minden esetben számlával igazoltan, szakember végzi el. Amennyiben Vendég hibájából a további használatot ellehetetlenítő végleges rongálódás, lopás, elvesztés történik és az eszközt/berendezést cserélni/pótolni kell, valamint a biztosítás az adott rongálódásra/elvesztésre nem terjed ki, úgy Vendég az alábbi táblázatban feltüntetett kártérítési összeget köteles Szolgáltató részére megtéríteni.
Az alábbiakban felsorolt tételek az adott eszközök/berendezések komplett (anyag + díj) pótlási árait tartalmazzák.
Grill kocsi – 60 000 Ft
Gáz főzőlap – 40 000 Ft
Hűtőszekrény – 130 000 Ft
Mennyezeti lámpa – 10 000 Ft
Éjjeli lámpa – 10 000 Ft